torstai 8. joulukuuta 2011

Hello Hello


S: Kyllä, edelleen hengissä. Voisin pahoitella tähän alkuun sitä, että viime päivityksestä on aivan naurettavan kauan aikaa ja keksiä miljoonia syitä, miksi näin, mutta totean vain, että jos olisin tahtonut päivittää tänne jotain, olisin voinut niin tehdä. Nyt vaan on ollut viime aikoina sellainen fiilis, etten ole tahtonut. Vaikka haluankin voida jakaa täällä blogissa niin iloisia kuin surullisiakin asioita, olen katsonut parhaaksi jättää kirjoittamatta tänne ihan sen vuoksi, etten todella tiedä millä fiiliksellä mun pitäisi olla. Joka toinen hetki oon tosi onnellinen ja iloinen ja pyrin nojaamaan johonkin positiiviseen energiaan kun sitten taas toisella hetkellä huomaan itkeväni autonratissa niin rankasti, että hyvä kun en aja ojaan. Mutta siis. Hengissä edelleen.

Ellaa komppaan sen verran, että koulu tosiaan on viedä hengen multakin juuri tällä hetkellä. Sain tässä aamulla onneksi naputeltua erittäin pitkäpiimäisen oppimispäiväkirjan pois alta ja syykin tähän on aika selkeä. Koneelle tullessani netti ei jostain syystä toiminut, joten sen sijaan että olisin käyttänyt aikani datailemalla internetin ihmeellisessä maailmassa, piti mun ihan oikeasti kirjoittaa sitä pirun oppimispäiväkirjaa! Kuusi sivua tuli naputettua melkoisella tahdilla, kun ei voinut välissä käydä tsekkaamassa ihmisten blogipäivityksiä, lukemassa foorumeita, stalkkaamassa ihmisiä feisbuukissa tai muuta vastaavaa. Kuitenkin olisi tossa ensi viikolla vielä luvassa kaksi tenttiä, jotka (tyhmänä) menin siirtämään viime kuulta tänne. En oo aloittanut lukemaan, mutta lupasin pyhästi itselleni oikeasti lukea viikonloppuna. Oikeasti. Ihan varmasti!


En oo saanut aikaseksi ostaa yhtäkään joululahjaa. Oikeastaan oon luvannut itselleni että ensiviikolla aloitan tän jouluhässäkän ja nautin sitten kunnolla kun koulusta on ohjelma jo loppu eikä oo kuin töitä enää. Jotain suunnitelmia lahjoista sentään (onneksi) jo on. Ja itsellenihän olen keksinyt kaikkea kivaa myös :)

Että sellasta. Kiirettä pitää, vaikka on joukkoon mahtunut kaikkea kivaakin, kuten leffailua, teatteria ja yrityksen pikkujoulut, josta hiukan lisää omassa postauksessaan. Mitäs teille kuuluu?

4 kommenttia:

  1. Hahha, toi alin kuva on suoraan mun elämästä! :D

    VastaaPoista
  2. Joo, niin munkin :D Tajusin vasta eilen että miten paljon mulla menee aikaa facebookissa notkumiseen, kun sain tehtyä ton oppimispäiväkirjan ihan ennätysajassa kun netti ei toiminut... Harmi sinäänsä et alkoi toimia taas, kun nytkin pitäisi olla lukemassa tenttiin :)

    -Salla-

    VastaaPoista
  3. Haha en kestä tota FB-kuvaa, so true!! Eilen tosin oltiin kaverin kanssa nerokkaita ja puolen tunnin chattailyn jälkeen (jonka sisältö oli lähinnä "äää en osaa mitään", "en mäkään") tehtiin yhteinen päätös laittaa FB kiinni pariks tunniks :D ei voinu kirjautua vahingossakaan sisään siinä välissä, ettei vaan jää kiinni :)

    VastaaPoista
  4. Miffa: Linkitin ton kuvan facebookkiin ja yllättäen se levisi kaveripiirissä aika nopeesti. Yllättävän moni tuskailee selkeesti saman ongelman kanssa ;D

    Mä oon jo niin paha feissi-narkki että välillä lähden pois chatistä ihan vaan siksi, ettei ihmiset saa tietää miten paljon aikaa mä käytän koneella notkumiseen :D Jep, aika no-life meikäläinen (nytkin siis pitäisi olla lukemassa tenttiin...)

    -Salla-

    VastaaPoista