tiistai 24. huhtikuuta 2012

Run Forrest run!


S: Muistatteko kun parisen viikko sitten hehkutin, että nyt on kiireet ohitse. Miten väärässä olinkaan. Kalenterin sivuilta löytyy jälleen enemmän tekstiä kuin laki sallii. Yllättävää kyllä, olen onnistunut pysymään aika hyvin aikatauluissani eikä pääkään ole vielä pahemmin hajoillut. Luulempa, että tuolla ulkona olevalla mahtavalla kelillä on näppinsä pelissä tämän suhteen.


Puhelin jo joskus kauan kauan sitten siitä, miten olen yrittänyt kovasti lisätä liikunnan osaksi elämääni. Kiire on taas estänyt mua ehtimästä menemään salille tai jumppaan (lukekaa: olen valinnut mielummin sohvan ja suklaan) ja tämä näkyy paitsi laskeneena kuntona, myös mielialassa ja vyötäröllä. Niimpä kun ystäväni Henna (tai siis toinen Hennoista) ehdotti, että alettaisiin yhdessä käymään hölkkäilemässä ja pikkuhiljaa nostettaisiin juoksukuntoa itsellemme, innostui ajatuksesta todella. Henna kuitenkin totesi samantien, että "sitten sun Salla kyllä täytyy hankkia uudet kengät". Ai miten niin, eikö nää mun ylä-asteella ostamani jotkut lenkkarin tapaiset käy? Ei vissiin :D Kyseiset kengänrutkut ovat koko perheeni yhteinen naurunaihe ja vihdoin ja viimein mäkin alan olemaan valmis irrottamaan noista ah, niin mukavista, mutta jäätävän näköisistä kengistä. Asiallahan ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että kengistä on kulunut pohja puhki? :)


Vaikka kärsinkin edelleen akuutista rahapulasta, päätin nyt panostaa itseeni ja hankkia kunnolliset juoksukengät. Joten eilen marssittiin Hennan kanssa Myllyyn ja koluttiin kauppakeskuksen jokainen urheiluliike lattiasta kattoon. Okei, myönnetään että aina meillä ei ollut hakusessa se juoksemisen kannalta parhain kenkä, kriteereinä kun toimi välillä mm. "nää on söpöt!" "näissä on hauskan väriset pohjat, voit sit kattella mun pohjia kun juoksen sun edellä!" ja "Oih, ne on pinkit!". Lopulta kuitenkin löydettiin samasta paketista sekä laadukkaat, söpöt, että edulliset kengät. Nää liilat adidakset saa siivittää mun kevyitä (joo, niin varmaan) juoksuaskelia lenkkipoluilla. Vielä en ole päässyt kenkiä kokeilemaan, sillä eilinen liikunnallinen osuus suoritettiin ratsastamalla kahjoa hevosta ja tänään hikoiltiin pumpissa. Mutta huomenna, jos kroppani niin suo, ajattelin potkaista uudet popot jalkaan ja heittää kylällä rundin. Tästä se lähtee, kesäkuntoon 2020 tai jotain.

Pakko vielä loppuun hetki hehkuttaa tuota ihanaa kevättä ja kukkien väriloistoa. Mä meinasin lentää pyllylleni yksi päivä, kun noi kaikki croocukset kukki niin kauniisti. Ja tiedän olevani hieman hullu, mutta tiedättekö mikä mulle tulee tosta nurmikosta tällä hetkellä mieleen? Se Teletappien koti :D Sielläkin oli tollasia random kukkasia keskellä tasaista nurmikkoa.



Nyt tää Teletappi suuntaa muihin tehtäviin, mutta palaillaan taas pian. Mun pitää ainakin esitellä teille mun uudet pinkit aurinkolasit, jotka luultavasti tuhoan jo Vappuna.

2 kommenttia: