tiistai 25. lokakuuta 2011

e:n pää kans

mitä salla edellä, sitä ella perässä. koen että nyt myös mun kuuluu asiaankuuluvasti esitellä täällä itseni koska ilahduttavan paljon täällä kuitenkin käy ihmisiä kurkkimassa. että tietävät ketä kurkkivat.






okei.
nimi on ella ja ikää 21. asun turussa poikaystävän kanssa (ja maistelkaa tätä: YKSIÖSSÄ). turku on paras.
opiskelen ammattikorkeassa toista vuotta rakennustekniikkaa mutta en uskalla väittää että isona olisin insinööri koska tuo koulu on aika haitarista.
silmät siniset ja hiukset melkoisen vaaleat.
rakkaimpana harrastuksena syöminen ja tuoreimpana liikunta. olen ollut pitkään totaalikieltäytyjä jumppaamisen ynnä muun suhteen mutta nyt jostain syystä, jonkin vakavan mielenhäiriön seurauksena, olen alkanut ihan tykätä siitä. nytkin on pohkeet niin kipeät että käveleminen itkettää (pohjalla siis ihan huikea peruskunto).
mun idoli on ehdottomasti rihanna. se on ihanan röyhkeä ja ihan tajuttoman seksikäs. niin itsevarma että häveliäämpää heikottaa!
lempikirjat voin ihan suosiolla tästä kyllä nyt skipata koska ei ole tullut viimevuosina oikein luettua.. eiku tiedänpäs: don rosan roope ankan elämä ja teot!
lempitelkkusarjoja on täydelliset naiset, gossip girl ja nyt hävettää hiukan myöntää mutta nää kaikki huippumalli haussa- versiot! leffoja en edes yritä keksiä, koska kun koittaa miettiä, ei varmasti tule mitään mieleen.
parasta  musaa on esimerkiks pmmp, the sounds, lily allen, jenni vartiainen, rihanna ja yleensäkin monet vahvat naisartistit (tajusin tuon muuten vasta itsekin) eiks meissä kaikissa asu pienen pieni feministi ainakin jossain muodossa :)
ja maailman paras ruoka ikinä on sushi<3 ja kakkosparas aurajuusto.

tällä hetkellä mulla on hyvä fiilis, elämä rullailee, syön hyvää leipää ja katson klikkaa mua. hiukan harmittaa että taitaa nyt sanoa toi mun länsi-saksassa valmistettu leivänpaahdin irtisanoutua, pitää ihme kärinää. ja se että kotona on sotkuista, oon hiukan siivousfriikki. ja ai niin, oon sarkastinen ja ainakin omasta mielestäni aika positiivinen ihminen vaikka valittaminenkin on tietty ihan mukavaa toisinaan. olen myös hyvin lapsellinen ja huumorintajuni on myös aika kyseenalaista toisinaan :) esimerkki: koulussa oli monisteessa kirjoitusvirhe, piti lukea "paino kuivana" ja sieltä puuttui se yksi merkityksellisin i..... ella 21 vee siis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti