keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Tästä on glamour kaukana

Bloggaajia syytetään joskus siitä, että he antavat elämästään liian kiiltokuvamaisen käsityksen teksteissään. Koska mehän ollaan Ellan kanssa 100 prosenttisesti realisteja (E, leiki nyt vaan mun mukana, jooko ;D) päätin julkaista ekana "virallisina" asukuvina "ei niin sliipattuja ja viimeisteltyjä" kuvia mun eilisestä asusta. Huomioikaa kuitenkin, että terapia ei ole ilmaista, joten kuvien katselu (ja etenkin suuremmaksi klikkailu) on TÄYSIN lukijoiden omalla vastuulla (valokuvattavaa ei vahingoitettu kuvausten aikana - hänen kärsineestä ilmeestään huolimatta!)

Tässä kuvassa mua itseäni nauratta (typerän ilmeeni lisäksi) eniten se, että selkeesti olen alitajuisesti yrittänyt ja myös onnistunut piilottamaan puolet mun ruhostani! :D

Kuvat on otettu sisätiloissa, normaalisti poiketen. Normaalisti olen tykännyt kuvata asuni tuossa terassillani, mutta tänään se ei onnistunut. Ai että miksikö?

Tässä on selkeesti jo yritystä. Nuupahtanut naama on vaan edelleen sama = tätäkään kuvaa ei voida pelastaa! Tarkasilmäiset huomaavat myös "hieman" sekaiset hiukset ja leuassa olevan finnin!
Neuletakki - Seppälä
Musta poolopaita - Seppälä
Farkut - H&M
Laukku - matkamuisto Ateenasta

No tosiaan aamulla lähdin koululle siinä kello 9.00. Piti tehdä vielä enkun tehtävät ennen kyseistä luentoa, joka alkoi kymmeneltä. Koulumatkaan tosiaan mulla menee se joku parikymmentä minuuttia, eli siitä voidaan laskeskella miten kauan mulla oli aamulla aikaa käyttää niihin tehtäviin saatika mihinkään ylimääräiseen. Eli kiire oli aamulla kova ja kuvia en ehtinyt ottamaan.

Ööh, piilottakaa lapset, häiriintyneen näkönen täti liikenteessä! Siis MIKÄ tää ilme on!?! :D

Aamuinen kiire olikin sen verran suuri, että kun huomasin unohtaneeni lompakkoni kotiin, ei todellakaan ollut mahkuja kääntyä takaisin sitä hakemaan. Eipä siinä mitään. Muuta kun että tosiaan pääsin tänään lähtemään koulusta kotiin klo. 19.30. Joten kiitos sille ihanalle ihmiselle, joka lainasi mulle rahaa ruokaan. Tunnetusti en ole niitä ihanimpia ihmisiä nälkäisenä ja voin vain pelonsekaisin tuntein miettiä mitä olisi tapahtunut, jos olisin joutunut menemään tämänpäiväiseen asiakastapaamiseen nälkäisenä...

Eli siinä ne. Asukuvat, jotka on otettu lähes 11 tunnin koulupäivän jälkeen ja sisätiloissa, koska ulkona oli jo säkkipimeää kun kotiin pääsin. Hiukset rasvaiset, naama kiiltää, nälkä kurnii vatsassa ja olo on kertakaikkisen "ihana"...Inhorealismia parhaimmillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti