sunnuntai 23. lokakuuta 2011

LBD

S: (otsikoinnissa pakkomielteitä lyhenteisiin? :))

Käsi ylös se, joka muistaa mun pistäneeni itseni joku reilu viikko sitten ostoskieltoon. Noh, se kielto ei sitten kauhean kauaa kestänyt. Mutta mulla on asialle hyvät perustelut, ihan oikeasti! Ilmoittauduin ainejärjestöni sitseille ja pukukoodina naisilla on pikkumusta, jota saa höystää illan teemavärillä mustalla ja kullalla. No, eipä siinä mitään, mutta kun mun vaatekaapista ei löydy vielä sellaista luotto pikkumustaa, jonka voisi vetäistä päälleen tällaisiin tilaisuuksiin ja tietäisi olevansa edustava ja nätti. Muutama musta kolttu nyt löytyy joo, mutta toiseen en edes taida mahtua tällä hetkellä. Ja kun kerta Nellyssäkin alkoi sopivasti ale (vaikkakin kumpikaan tilaamani mekoista ei alennuksessa ollutkaan) olihan sitä pakko pistää tilaus menemään! Vähät siitä, että mulla ei tän jälkeen ole ehkä enää varaa ruokaan, varsinkin kun lähti ensikuun opintotuet palautukseen samaan syssyyn (ei hätää sukulaiset, on mulla oikeesti!).


Nellylle siis tosiaan tein elämäni ekan tilauksen. Ja tämmöstä pitäisi paketista sitten löytyä. Mä toivon ja rukoilen että koot on mulle sopivat ja että onnistun näyttämään noissa mekoissa edes puoliksi niin hyvältä kun toi malli. Huomasin noita sivuja selaillessani, että oikeastaan ihan sama mitä tän mallin päälle on heitetty, niin mä olin valmis tilaamaan sen. Ja ihan kun se näyttäisi mun varressani samalta kuin ton tytön päällä. Not.



Mitäs tykkäätte? Kehtaako noi päällä mennä heilumaan sitseille ja tuleviin pikkujouluihin?

2 kommenttia:

  1. Toi ensimmäinen mekko näyttää upeelta!:)Voisin kuvitella ton hyvin itsenikin päälle:)

    http://annidiary.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kiitos Anniina! :) Jännityksellä odottelen pakettia ja sitä miltä mahtavat näyttää päällä. Jos (ja toivottavasti kun) tulevat käyttöön, niin luvassa on ehdottomasti myös asukuvia! :)

    -Salla-

    VastaaPoista