maanantai 17. lokakuuta 2011

kirppis!

E: jo on aika myös bloggaja nro:n 2 aktivoitua. 
viikonloppu oli kiireinen töiden ja lompakon uusimman asukin, salikortin, takia.
tekosyitähän hiljaiselolle nämä kuitenkin vain ovat joten ajattelin nyt syysloman ensimmäisen päivän kunniaksi jopa päivittää jotakin.

otsikosta voi jo päätellä että postauksen aiheenahan on tietysti kirppistely! tällä kertaa kylläkään kyse ei nyt (valitettavasti) ole ilmiömäisistä löydöksistä, vaan siitä että me mennään myymään omia rätei ja lumpui sallan kanssa. ruvettiin jonottamaan manhattanin kirppiscenterille pöytää noin kuus tuhatta vuotta sitten ja tänään vihdoin salla sai ilmotusta että meille olisi pöytä vapaa. varoitusaikaa olis siis noin kaksi päivää koska keskiviikkoaamulla viedään kamat sinne. salla on organisointikykyisenä ihmisenä tietysti jo kerännyt kaikki myytävänsä yhteen kasaan jo hyvissä ajoin ja vähän jo miettinyt hintojakin. entä mitenkä tää täällä? kyllä mä olin hiukan miettinyt mitä VOIS viedä. olen tänään siis kolmisen tuntia koittanut päättää mistä vaatteistaa ja romuista olen valmis luopumaan.






viimeisessä kuvassa kaikki se romu, mitä oon tänään saanut kasaan.  nuo kassit ovat siis myös täynnä tavaraa! ihan sairas homma tässä kyllä  on, varsinkaan kun en ole myöskään vielä hinnoitellut kuin kymmenkunta tuotetta. tiedämme siis mitä huomenna tapahtuu: ella tonkii kaapeistaan kaiken myytäväksi kelpaavan ja hinnoittelee tuotteitaan hullun lailla.

back to work,
muistakaa kaikki keskiviikosta viikko eteenpäin mennä turkuun manhattanin kirppiscenterille ja syynätä erityisen tarkkaan pöytä numero 356! :)

1 kommentti:

  1. Helkkari, mun pitää varmaan tulla syynäämään sun kirppiskasas ja kantaa parhaat pois, näyttää sen verran hyvältä tavaralta :) Harmi et meidän jalat on eri kokoa, noi muutamat korkkarit vei mun sydämen!
    -Salla-

    VastaaPoista