maanantai 31. lokakuuta 2011

Mua vaivaa ikävistä ikävin, milloin beibi palaat takaisin?

Taakse jäi Helsingin satama

S: Jep. Huomenna se sit olisi, marraskuu. Jos joku ei jo otsikosta tajunnut (Miljoonasade - Marraskuu). Biisi kolahtaa just tällä hetkellä paitsi aikansa myös teemansa vuoksi. Mutta eipä siitä sen enempää, ei nää asiat masentelemalla parane!

Viikonloppu hurahti ohi hurjalla vauhdilla. Mun oli tarkoitus koittaa saada koulujuttuja tehtyä pois alta, mutta loppujen lopuksi en ehtinyt kuin aloittaa yhtä esseetä. Lauantai kului Virossa, kun käytiin hakemassa tuttavalle hevonen Tallinnan lähistöltä. Oli hieno pikavisiitti ja tuli sellanen fiilis että oikeassa seurassa tuonne voisi lähteä viikonlopuksi taas käymään. Just nyt ei jaksa mitään viinanhaku/jäätävää ryyppyreissua, mut joku kiva pieni tutustumisreissu voisi olla ihan paikallaan. Hurjan nättiä oli Tallinnan seudulla, tuntui että siellä oli vielä paljon vihreämpää kuin täällä ja kauniin keltaisia syksyisiä puita. Täällä taas on alkanut se kausi kun aina on pimeetä. Höh.



Sunnuntai kului oikeastaan toipuessa tosta lauantain reissusta, sillä oltiin vasta joskus kahden aikaan yöllä kotona. Plus mulla meni hetki omia tavaroita keräillessä - kissat oli taas tykänneet leikkiä mm. mun koruilla mun poissaollessa... Alkaa mennä hiukan hermo noihin kattiloihin, kun joka päivä (ja toisinaan useasti saman päivän aikana) on kaikki tavarat pisin kämppää ja niitä sitten saa ettiä jokasen maton alta. Nytkin on hukassa kaukosäätimen paristot.

Tää pieni saari ihan sataman edustalla oli jotenkin tosi symppis punaisine mökkeineen :)

Mutta on marraskuun tulossa (kai) jotain positiivista. Joulu lähenee. Samoin vuoden loppu. Tosin vuoden loppu on mun mielestä aina kauhean masentava, mutta joulua mä rakastan. Voisikin alkaa ehkä jo hiukan miettiä mitä pukki käärii paketteihin tänä vuonna.

Mitä kuuluu teidän loppuvuoden suunnitelmiin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti