perjantai 10. helmikuuta 2012

Monki

e: kun oltiin sallan kanssa tuolla ennakkonäytöksessä, olin toosi pitkästä aikaa myös helsingissä shoppailemassa. okei, saattaa kuulostaa hiukan hölmöltä mut kävin ekaa kertaa putiikissa nimeltä monki. ja omgosh rakastuin ihan päättömästi! en oo koskaan ollut missään kaupassa mistä olisin voinut ottaa mukaani joka ikisen vaatekappaleen! alan varmaan tehdä jotain vetoomuksia ja adresseja jotta saatais tää ihanuusputiikki myös tänne turkkuse!

kaiken ihanan lisäksi löysin myös mun laihalle opiskelijalompsalle ystävällisiä aletuotteita, josta pari lähti mukaankin.





no joo hehkutan monkia ja heti ekassa kuvassa hooämmän kynsilakka :D mutta siis oranssi neule ja huivi on monkin juttuja ja hintaa tuli yhteensä jotain parikymppiä. ihania! kynsilakka vei mun sydämen ja se oli myös saatava. herranjumala forumin h&m oli ehkä universumin suurin, varmaan sata neliötä??? en jaksanut pyöriä niillä rekeillä vaadittavaa kuutta tuntia että olis saanut seulottua koko kaupan läpi joten siksikin ostin ton kynsilakan :)

mulla on tänään nimpparit ja äiti ja isi tulee kylään joten menenpä tästä laittamaan kahvin tippumaan, see ya!

2 kommenttia:

  1. Ihana neule! Oon muistaakseni joskus katsellut tuota Monkissa. ÄÄh, mäkin haluan sinne shoppailemaan.. ja rahaa, että voin ostaa kaikki ihanat jutut sieltä.

    Ps. Monkilla on nettikauppa!!:D

    VastaaPoista
  2. kiitos, oon rakastunu myös! aika hassua kyllä et se on xs joten ei tosiaan mun kokoa mutta hyvältä musta näyttää noin kolme kokoa liian pienenäkin :D
    ai niil on nettikauppakin, meen sinne heti ja tilaan kaikki vaatteet!

    -e

    VastaaPoista