tiistai 14. helmikuuta 2012

Pikkulaskiainen 2012


S: Arg! Pahoittelut hiljaisuudesta. Mun oli kovasti tarkoitus rustailla tänne jo viikonloppuna tää postaus, mutta oon ollut ihan tappavan väsynyt ja aika jota en ole käyttänyt nukkumiseen, on kulunut joko töissä tai koulussa. Pelkään että oon tulossa kipeäksi, sen verran nuupahtanut olo on just nyt. Toki saattaa johtua myös noin keskiverto kuuden tunnin yöunista, mutta katotaan miten käy.



Enivei, oli tarkoitus tulla rustailemaan jokunen sana viime torstaina juhlitusta Pikkulaskiaisesta. Lähdin Ellan ja muutaman muun ihmisen seurassa heilumaan Turun opiskelijaelämään pitkästä pitkästä aikaa. Rastikierros oli ihan huippu, mitä nyt muutamassa paikassa meni hiukan hermo jonottamisiin ja siihen että juotavat oli loppu. Tavoitteena oli tietenkin kipata itselleen korkein mahdollinen palkinto, eli kultaa. Ja tavoitteesta pidettiin kiinni. Hyvä me! :)




Pienen demokraattisen äänestyksen jälkeen päädyttiin jatkoilemaan Börssin puolelle. Virhe. Älyttömästi ihmisiä ja liian vähän tilaa. Lopullinen kilahdun kanssajuhlijoihin tuli viimeistään siinä kohtaa kun Ella oli jonottanut tiskillä tuoppiaan parisenkymmentä minuuttia ja ennen ensimmäistäkään kulausta joku idiootti tuli ja kaatoi tuopin pöydältä. Ella asiasta mainitsi kyseiselle "herrasmiehelle" joka ohitti asian olankohautuksella. Tässä kohtaa raivosta pihisten katsoimme parhaaksi poistua kyseisestä ravintolasta. Kotimatka kulki burgerilan kautta taksilla Ellan luokse. Mahtoi taksikuskilla olla taas hauskaa, oli meidän jutut sen tasosia taas et terve.




Mut kiitos seurueelle mahtavasta illasta ja seuraavan päivän yhteisestä aterioinnista. Oli mukavaa, kuten kuvistakin ehkä näkyy :)

3 kommenttia:

  1. Mä oon yhden kerran ollut Börssissä Aatun jatkoilla, se riitti! Ei enää sinne opiskelijatapahtumien jatkoille, eikä ehkä muutenkaan.. :) Mutta onneksi hyvä seura useesti pelastaa vaikka ilta meinaisi muuten muuttua katastrofiksi..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon yleensä aina ennen viihtynyt näillä virallisilla jatkoilla (juurikin varmaan sen oman hyvän porukan vuoksi), mutta nyt kyllä palo totaalisesti käpy tähän ihmismassaan. Ei siis oikeasti mitään käytöstapoja, ihmiset törmäili suoraan päin ihan miten sattu, kiilasi tiskillä törkeesti ja eniten kyllä harmitti toi Ellan juotavan tiputtanut poika. Olisi nyt ees tarjoutunut ostamaan uuden juotavan!

      Harvoin tulee kyllä baareillessa eksyttyä itse börssin puolelle, yleensä mä sitten olen edes Amarillossa, jos kyseiseen paikkaan eksyn :)

      -S-

      Poista
  2. ja kiitos sallaseni näistä edustavista kuvista :)

    VastaaPoista