lauantai 11. helmikuuta 2012

never done before

no niinpä. tein tänää jotain mitä en ole koskaan elämässäni tehnyt, nimittäin kävin yksin lounastamassa! olin skanssissa tutkailemassa potentiaalisia ehdokkaitta uudeksi puhelimeksi ja nälkähän siinä tuli. mietin että menenkö kaupan kautta kotiin ja väännään jotain pahaa vaiko meen koeajamaan greenz-salaattiraflan, vain minä ja city-lehti. yleensä mua kauhistuttaa ajatus syödä yksin ja niin kauhealta kuin se kuulostaakin, töissäkin aina säälin hiljaa mielessäni ihmisiä jotka tulee yksin syömään. mut tänään kyllä tajusin kuinka typerä oon! oli kiva yksin natustaa ihanaista vuohenjuustosalaattiani ja lueskella lehteä, ilman kiirettä mihinkään, ilman velvollisuutta keskustella kanssalounastajan kanssa. voisin harrastaa jatkossakin. plus et se salaatti oli aaaaaah....

(vuohenjuustossa on muuten se hassu piirre että se jää pitkäksi aikaa syömisen jälkeen maistumaan suuhun sellaisena hiukan sukkamaisena makuna.. eikö vaan? vai oonko vaan luulosairas ja hullu?
onko jollain samoja fiiliksii? :D)

olin kuulkaa myös oikein tehopakkaus ja kävin kympiltä aamulla stepissä! olin kyllä ihan raato, noi aamu-urheilut ei oo selkeesti ihan mun juttu.. mut tulipahan käytyä! sit vielä söin ihanaa marjaherkkuaamupalaa:



okei toi jugu näyttää aika epämääräseltä mut se oli kyllä hyvää!
sain muuten äiskältä nimipäivälahjaksi (hemmoteltu, i know) tämmöisen kivan setin. jos mulla olis vaaleanpunaista sisustuksessa, pistäisin nää varmasti näytille johonkin, niin söpöjä jotenkin!




kuullaan taas puppies! loppuun ihana biisi joka soi mulla koko ajan päässä:



puss och kram, ella

2 kommenttia:

  1. Mä en oo koskaan käynyt yksin missään syömässä (no okei joskus hesessä linja-auto asemalla odotellut bussia ja juonut esim. teetä!).. Voisin kuitenkin kuvitella meneväni yksi just vaikka Greenziin. MMMM, nyt kuin puhuit niistä salaateista niin alkoi tehdä mieli niitä! Lohisalaatti on mun suosikki!

    VastaaPoista
  2. joo punnitsin sitäkin, vaikutti houkuttelevalta! ens kerralla se! mmmmmm..

    VastaaPoista