sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Colourful


S: Eksyin alkuviikosta ostoksille ja mukaan tarttui jo esittelemäni laukun lisäksi muutakin. Sellaiset täydelliset siniset farkut, joita olen kertonut etsiväni. Bongasin nuo jo muutama viikko sitten Cubukselta, mutta en silloin vielä tohdinnut niitä ostaa. Nyt ne oli kuitenkin pakko saada, sen verran hyviltä ne näyttivät sovituskopissa ja kun vielä näin samanlaiset housut liikkeen myyjälläkin, niin olin vakuuttunut että tässä ovat nyt ne haluamani farkut. Eivätkä olleet turha ostos.



Ennen kui kukaan ehtii kauhistella mun hiuksia, niin ei hätää, perjantaina olisi aika kampaajalle! :D

Farkut pääsivät ulkoilemaan ensimmäistä kertaa eilen, kun suunnattiin Ellan kanssa leffailemaan työpäivän jälkeen. Kriiseilin lievästi sen suhteen, millaisen yläosan farkut saisivat seurakseen, mutta lopulta heitin päälleni viime kesänä Ateenasta ostamani vihreän neuleen. Kyseinen neule on pelkkää rakkautta ja sydämeni itkee verta jokaisen rikkoutuneen silmukan vuoksi. Neule kun kärsi viime kesänä hieman osumia laukkuni suunnalta, sillä yhden lempparilaukkuni soljet sotkeutuivat aina neuleeseen ja repivät silmukoita "ylös". Tyhmä laukku.

Mun oli oikeastaan tarkoitus alkujaan rikkoja omia mukavuusalueitani ja lähteä leffaan yksin, mutta kun Ella kuuli mun suunnitelmista tahtoi hänkin mukaan. Eikä mulla ollut asiaa mitään vastaan, hyvässä seurassa on aina hauskempaa :) Suunnattiin katsomaan perjantaina ensi-iltaan tullutta Rat King elokuvaa, josta mulla itselläni oli todella ristiriitaiset oletukset. Trailerin perusteella odotin leffalta paljon, kun taas sitten suomalaisuus ja Finnkinon sivuilla ollut leffaesittely laskivat mun odotuksiani leffaa kohtaan. En vielä oikeen leffan jälkeenkään osannut sanoa, että oliko kyseessä hyvä vai todella surkea pätkä. Suosittelen kuitenkin katsastamaan kyseisen elokuvan, jos nyt ei vielä teatterissa niin viimeistään siinä vaiheessa kun elokuva ilmestyy vuokraamoihin.

Nähtävästi on enää edes turha kuvitella ottavansa valokuvia ilman tätä avustajaa :)

Leffan jälkeen meidän oli tarkoitus mennä vielä istumaan iltaa ja käydä lasillisella (kuulostipa aikuismaiselta!), mutta ängettyämme täynnä olevaan ravintolaan todettiin, että Ellan sohva ja telkkari kuulostavat paljon paremmalta. Suunnattiin siis katsomaan Ellan tallentamaa Putousta ja parantamaan maailmaa. Hauskaa oli! Kiitos E hyvästä seurasta, pian uusiksi!

Mitäs mieltä olette asusta? Itse pohdin tuleeko tuosta liian värikäs yhdistelmä näin talvisille keleille vai toimivatko pirteät värit juuri masentavan pimeyden keskellä parhaiten?

6 kommenttia:

  1. Noi farkut on kyllä tosi kivat. Ja kiva nähdä nää osana jotain asua, kun tähän asti olen katsellut niitä vaan töissä rekissä. :) Mielestäni tää ei ole yhtään liian värikäs asukokonaisuus tän synkkyyden keskellä. Päinvastoin. Tosi piristävää nähdä muitakin kuin harmaita vaatteita :)

    Nythän cubukselle tuli myös sellaisia ihania Mandy-housuja (ne on sellaiset chinos-tyyliset, joissa on kapee konjakin värinen vyö)ja niissäkin oli värinä toi ihana sähkönsininen. Voi olla, että mä valikoin ne vaatekaappiani koristamaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla ettei värit hyppää silmille :) Pitää mennä katsastamaan noi Mandyt, oletan että niitä on muunkin värisenä kuin sinisenä? Olin kaavaillut ostavani H&M:stä oranssit farkut keväälle, mutta olivat ainakin verkkokaupasta jo loppu... Voisi harkita muitakin kuin farkkuja :)

      -Salla-

      Poista
    2. Joo niitä Mandy-housuja tuli sähkönsinisenä, tummansinisenä, punaisena, sinapinkeltaisena, harmaana, beigenä ja valkoisena ja ne ois kyllä täydelliset kesä/kevät housut. Ajattelin just ite, että ne ois kivat housut reissuun. (viikon päästä lähtö thaimaahan ) :)

      Poista
    3. Voi ei, mä muutuin just kateudesta vihreäksi! Kelpaisi itsellekin reissu aurinkoon ja rannoille. Nyt ei kuitenkaan pysty irrottautumaan koulusta...Joten nauti hei sä munkin puolestani! :)

      -Salla-

      Poista
  2. Ihanat farkut! Ja pakko myöntää että nämä nähdessäni muistin että omistan itsekin siniset farkut :D Mä en jostain syystä osaa käyttää mun punasia farkkuja talvella, ne on liian kirkkaat, talveen sopii paremmin esim. viininpunaiset. Sinisiä voisin kyllä käyttää talvellakin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti ne siniset farkut nyt käyttöön sieltä kaapin uumenista :) Ja hei joo, itsekin olen harkinnut punaisia farkkuja, mut pelännyt että onko ne hiukan liian silmille hyppäävät ja rohkeat mulle. Varsinkin kun tahtoisin niiden olevan sellaiset kiiltäväpintaiset. Musta tuntui jo eilenkin, että ihmiset tuijotti mua leffateatterissa noiden värikkäiden farkkujen kanssa. Ja mä en oo kyllä lainkaan sellainen henkilö, joka viihtyisi tollaisessa spottivalossa :D

      -Salla-

      Poista