perjantai 27. tammikuuta 2012

uus kenkä

e: otsikosta jo fiksumpi päättelee että ostin tänään uudet kengät. mä oon suunnilleen yötä päivää käyttänyt mun rakkaita ruskeita kiilakorkonilkkureita kunnes mä yks päivä heräsin siihen todellisuuteen että ne ovat kyllä jo niin elämää nähneet ettei niitä oikeastaan kuuluisi enää kehdata käyttää. ne on mokkaa ja vaikka olen suojannut niitä kaikenmaailman suihkeilla niin kyllä niillä nyt vaan eläkeikä kolkuttelee. en kehtaa pistää edes kuvaa miltä ne näyttää :D

nämä uutukaiset ihanuudet ostin tapaksen omasta liikkeestä, joka on avattu raision myllyyn ainakin mun mielestä aika hiljattain. nää harmaan versiot oli lähtöhinnastaan 79,90 (hui) alennettu kakskytä prossaa joten niiden piti maksaa se jotain kuudenkympin päälle. mustat samanlaiset oli kuitenkin -30% josta myyjälle mainitsin ja hän oli suunnilleen "joo voivoi anteeks joo kato mites se nyt tollai on ollu joo saat miinus kolkyt saat saat".  tää myyjä sähelsi ihan hulluna, en oo oikeesti nähnyt mitään vastaavaa :D mut siis sainkin sitten nämä ihanuudet halvemmalla kuin kuvittelin ja tulin aika onnelliseksi<3



kävipä muuten klassisesti tänään kun kävin ruokakaupassa. vessapaperi oli loppu ja ajattelin että lähdenpä ostamaan sitä, plus kaikkea muuta mikä meiltä oli loppu. kirjoitin oikeen kauppalistan etten vaan unohda mitään, vessapaperi oli siinä listalla kans. kaupassa keräsin ostokset sitten koriin ja muistin nekin mitä olin unohtanut listaan laittaa. olin tyytyväinen. kun tulin kotiin niin voitte vaan arvata mitä tajusin et unohtus :D eli ei ole vessapaperia edelleenkään. meidän perhe pyyhkii jatkossakin perseensä talouspaperiin, uudelleen en taas kauppaan mee!

loppuun vaiks joku random kuva meikäläisestä. puss och kram!


ja nyt alko tekee mieli joulutorttuja! oliskohan mulla pakkasessa vielä taikinaa....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti