tiistai 1. marraskuuta 2011

h&m

e: hellurei ja hellät tunteet! mun kirjoitusinspis hiipuu heti, kun ei ole käsillä kameraa eikä siis ole postaukseen minkäännäköistä kuvamateriaalia. nyt päätin kuitenkin ettei se saa olla mikään syy, vaan mä improvisoin muulla kuvamateriaalilla! kuvaton postaus kun on musta ikävää luettavaa :)

mä olen pihistellyt lähiaikoina tosi paljon, koska tuntuu että vaikka kuinka koittaa olla törsäämättä niin rahaa ei silti ole lainkaan. ah opiskelijaelämää.
nytten kuitenkaan voinut vastustaa kiusausta kun sain postissa h&m:n puolet pois vapaavalintaisen tuotteen hinnasta- kupongin! niinku alkoholistille pistäisit kossupullon postiluukusta!

olin kuitenkin järkevä ja shoppasin vain aletuotteita.


ihana pistitoppi lähti mukaan neljällä eurolla. lähden laivalle kuun puolessa välissä ja ajattelin että sinne viimeistään tarvitsen jotain uutta, kaunista ja hiukan tavallisesta poikkeavaa :)


konjakinruskea hamonen. tarvitsinkin talvikäyttöön soveltuvaa hametta!
tein tilauksen loppuviikosta ja näköjään hame ei enää ole alennuksessa, mut kyllä se tilatessa oli, ihan tosi :D


neuleita syvästi rakastavana en tietenkään voinut olla ostamatta yhtä sellaistakin. ihana valkoinen pidempi neule, johon alennuksenikin uhrasin.


no okei, ehkä tilaisin kaks neuletta.. mut tää oli vaan kympin!


ja kaikista tavoistani poiketen tilasin myös kaulakorun! oon alkanu lämmetä koruille, miettii tästä vaikka vuodenkin vain taaksepäin niin ei mulla ollut mitään koruja kuin korkeintaan baarissa.

näin myös äsken hooämmän sivuilla ilouutisen että nää kaksi viimeisintä tuotetta on myös jo lähetetty mulle. jee, pian saa uusia vaatteita :) see ya!

2 kommenttia:

  1. Mä olin varmaan lähemmäs tunnin tuolla H&M:n sivuilla tänään ja mietin mitä tilaisin. Klikkailin ostoskoriin vaikka mitä kivaa, mutta just ennen kun laitoin tilauksen menemään niin päätinkin vaan sulkea koko sivun ja olla tilaamatta :D ei oo ennen näin käynyt! Tuli vaan sellanen olo että haluun ennemmin ihan oikeesti kauppoihin shoppailee pitkästä aikaa..

    VastaaPoista
  2. itsekään en oo pitkään aikaan ollut kaupoissa shoppaamassa, mikä siinä mielessä olis kannattavampaa, et sit ei kyllä tulis ostettua kerralla niin paljoa. mut onhan mulla kuitenkin kotoa jopa 2km keskustaan joten laiskuus vie voiton :)

    mäkin tein kerran noin että suljin sivun kun saldo oli niin suuri ja koin ettei mitään voinut karsia. se oli hyvä päätös. ja se oli se kerta :)

    -e

    VastaaPoista