perjantai 25. marraskuuta 2011

Räpsytinprojekti jatkuu, osa 1

Tahtoisin kovasti tämmöiset "olen söpö kuin pieni eläin" ripset..Näyttämättä kuitenkaan Tuksulta! :D

S: Puhuin teille ehkä jo joku sata vuotta sitten ripsistäni ja siitä, miten koukutuin ripsi-istutuksiin. Lupasin tuolloin, että tulen jossain vaiheessa kokeilemaan erilaisia vippaskonsteja, joilla omia ripsiä voisi pidentää ilman istutuksia. Nyt kun olen netin ihmeellisessä maailmassa hieman surffaillut, olen löytänyt kaksi juttua, joita olen päättänyt kokeilla: Talika ja manteliöljy. Talika on siis ihan kaupoissa myytävä ripsien pidennysseerumi, joka kuitenkin on hinnaltaan huokea (alle 20 euroa) joten suostun kokeilemaan ainetta vaikka sen vaikutuksista onkin ristiriitaisia kertomuksia liikkeellä. Manteliöljy taas on ihan nimensä mukaista tavaraa, jonka pitäisi hoitaa ripsiä ja edesauttaa näin niiden kasvua.

Ripsi-istutukseni ovat varisseet suurimmaksi osaksi nyt pois (buhuhuu!!!) enkä ole nyt hetkeen uusia laittamassa, ihan siksikin että mua aidosti kiinnostaa toimiiko nää kotikonstit. Ensimmäisenä testaukseen olen päättänyt ottaa Talikan. Testaus alkaa heti kun kyseisen tuotteen käsiini saan ja jatkuu ainakin sen 28 päivää, jonka tuotteen pitäisi antaa vaikuttaa jotta parhaat tulokset saadaan näkyviin. Talikaa myydään ainakin NetAnttilassa, mutta huhujen mukaan myös Sokoksen kaupoista tätä tuotetta on löytynyt. Yritän metsästää kyseisen putkilon itselleni seuraavan parin päivän aikana ja sitten lähtee testaus käyntiin. Ja tuloksethan ovat toivottavasti jotain tätä luokkaakuin Bambilla ;)

Bambi - mun ripsi-idoli!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti