keskiviikko 16. marraskuuta 2011

itämeri kutsuu e:tä

e: niin, huomenna meikä lähtee laivalle. oon ollu varmaan vuosi sitten viimeksi ja oon ihan fileissä! mä oon pohtinut jo pidempään mitä laitan päälle, mutta viimeistään tänään luokkakavereiden vaatehysteria sai mutkin panikoimaan ihan kunnolla. mekko vai ei ja mitkä kengät ja pitääkö ostaa jotain uutta ja apuapapua.
niinpä jäi siis matikan tunti väliin ja köpöteltiin kaupungille pyörimään. mä en välttämättä ole bilemekkoihmisiä, joten tovereiden kritisoinnista huolimatta koitin metsästellä jotain kivaa ja vähän juhlavampaa paitaa. ja myös löysin. täydellisen ihanan ihanan ihanan topin!

sain koottua topin ympärille myös mielestäni aika toimivan kokonaisuuden:







rakkaus löytyi vero modasta ja oli juuri sellainen riittävästi tavallisesta poikkeava ja omannäköinen :)
mitä mieltä, näytänkö ihan urpolta vai kehtaanko lähteä noin?
(eikä saa sanoa et urpolta näyttää!)

2 kommenttia: