maanantai 14. marraskuuta 2011

jumppamania

e: i totally have it. miten entinen (!) liikunnan kammoksuja onkaan näin pystynyt huhkimisesta ja puhkimisesta innostumaan? oltiin turun uudistuneella leaf-areenalla eräs lokakuinen lauantai avajaisissa. mä siis menin vain katselemaan ja ajattelin et ehkä voisin ottaa jonkun kymmenen kerran salikortin jos vaikka vuodessa saisin sen kulutettua. tää on varmaan ollu joku salaliittoteoria, koska mulle tyrkytettiin jäsenyyttä niin sinnikkäästi ettei jäänyt enää oikein mahdollisuutta kieltäytyä. siispä näin tulin jäseneksi. ja kun kerran maksan joka kuukausi liki viiskymppiä, niin luonnollisesti oli sitten alettava jumppaamaankin ettei vähäisistäni viedä turhaan.

näin kaikki siis sai alkunsa. nyt olen onnellinen jäsen ollut kuukauden verran ja oon jopa käyny joka viikko niin paljon kuin olen ehtinyt. tän viikon kunnianhimoinen suunnitelma olis käydä tänään, huomenna ja keskiviikkona, koska torstaina lähden laivalle keräämään takaisin kaikki menetetyt kalorit :)

tästä tulikin nyt kuvaton ja tynkä postaus koska mun piti siis kirjoittaa oikein kunnon romaani mut siivoaminen meni överiksi (piti pikapestä vessa - pesin vessan lattiankin) joten tuli kiire ja nyt pitää jo mennä.
bodycombat kutsuu!

koitan saada jotain älykästä aikaan keskiviikkona viimeistään, siihen asti näkemiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti