maanantai 21. marraskuuta 2011

Tukkatohtorille mars!


Huomenna pääsen vihdoin ja viimein kampaajalle. Mun viime käynnistä on AIVAN liikaa aikaa ja etuhiukset on taas niin pitkät, että en meinaa tän letin takaa nähdä mitään. Siksipä virittelin taas pinnillä hiukset ylös, kun viime viikonloppuna lähdin aikaani töihin viettämään. Muutenkin on aika hienoa, kun hiukset elää selkeästi aivan omaa elämäänsä. Mulla on nyt muutamana aamuna ollut aika "törkeen magee" kasarityyli, kun oon herännyt... Tässä vähän mietin pitäisikö repästä ja tehdä hiuksille jotain uutta ja mielenkiintosta, kun on ollut tää sama tyyli jo niin pitkään. Toisaalta oon kyllä aika rakastunut tähän pitkään tukkaan ja näihin raitoihin. Jollain jotain kivoja ideoita?

Tosiaan tää letti on yksi syy siihen, miksi mua ei ole kauheasti viime aikoina valokuvissa näkynyt, toinen syy on tää suomen ihana talvi. On vaan niin pimeetä kun lähtee tai tulee koulusta ettei oo mitään järkeä yrittää enää kuvata ulkona. Sisällä taas en mielestäni saa niin hyviä kuvia aikaiseksi, kuin tossa terassilla...Täytyy kehitellä sisätiloista joku hyvä kuvauspaikka.

Lähdössä talsimaan kohti töitä :)

Mulla asiat rullaa taas oikeinkin hyvin, et ei oikeastaan voi valittaa. Paitsi että kouluhommat ei kyllä etene yhtään mihinkään. Taidan olla vähän leipiintynyt tähän opiskeluun, joululoma tulee enemmän kuin tarpeeseen. Lisäksi oon aika katkera siitä, etten päässyt yhdelle kurssille johon olisin kovasti tahtonut. Onneksi mua luvattiin piristää aurinkolomalla tän asian vuoksi ;)

Mitäs teidän elämäänne kuuluu?

2 kommenttia:

  1. Mulla on vähän sama juttu ton kampaajan kanssa!:D Aina venyy se kampaajan varaaminen ja meen vasta silloin, kun on ihan pakko! Eli ensi torstaina..

    VastaaPoista
  2. Jenna: Mä soitin mun luottokampaajalle jo lähes kuukausi sitten, mutta meillä ei vaan yksinkertaisesti sopineet aikataulut lainkaan yhteen ja sain ajan vasta tälle päivälle. Melkeen hävettää mennä tän reuhkan kanssa sinne kun tää on oikeasti aika järkyttävä :D
    -Salla-

    VastaaPoista